Obsługa klienta jest dzisiaj dużym wyzwaniem …
Obsługa klienta jest dzisiaj dużym wyzwaniem. Klient oczekuje dostosowania się do jego indywidulanych potrzeb. My się tego nie boimy.
Koncentrujemy się na zadowoleniu klienta, jakości usług oraz efektywności procesów w całym łańcuchu logistycznym.
Rozumiemy co znaczy dla każdego klienta sprawna obsługa. Dlatego zawsze elastycznie reagujemy na wszelkie niestandardowe i nadzwyczajne sytuacje.
Nasz Klient nie musi się nas pytać: „Czy coś się da zrobić ponad przyjęte w umowie standardy?” Nasz Klient w takiej sytuacji wystarczy, że na powie kiedy i jak chciałby daną operację zamknąć.
Od lat przyświeca nam główna idea:
Biznes naszego klienta jest naszym biznesem i dbamy o niego jak o własny. Z nami zbędnie nie wydasz nawet jednej złotówki.
Nasi Partnerzy
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/logo-gwfoksal.png)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/Poczta_Polska.png)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/infor.png)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/logo.gif)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/Elsevier.gif)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/EDIPRESSE.jpg)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/MUZA.png)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/bonprix_logo.png)
![](https://openpartner.pl/wp-content/uploads/2017/01/DPD.png)